Doelen

Mijn doelen in het begin van het jaar waren best wel breed. Ik heb ze in me agenda geschreven zodat ik er telkens aan werd herinnerd.

Mijn drie doelen zijn:

  1. Mijzelf ontwikkelen
  2. Gemotiveerd door blijven werken
  3. Nieuwe dingen blijven proberen

Dit zijn best wel algemene doelen. Wel vind ik ze heel belangrijk. Ik wil mijzelf tekens door blijven ontwikkelen en niet telkens op een punt blijven staan. Dat lukt mij als ik telkens gemotiveerd door blijf werken en hard mijn best doe. Ik wil ook telkens nieuwe dingen ontdekken en doen. Of dit nou een nieuw snoepje uit de winkel is, of alleen met de auto naar een andere stad is, nieuw= nieuw.

Dit zijn doelen die ik door wil blijven zetten tijdens mijn opleiding..

Geef een reactie

