Eindreflectie

Als ik zo terug kijk naar het afgelopen half jaar ben ik van mening dat er veel ontwikkeling heeft plaatsgevonden. Ik heb zowel nieuwe technieken geleerd als opnieuw leren kijken. Er is zichtbaar veel verander. Niet alleen ik, maar ook mensen in mijn omgeving kunnen dat duidelijk zien. Ik vind dat ik mijn drie doelen die ik begin van het jaar in mijn agenda had geschreven toch wel heb bereikt. Ik heb hard gewerkt wat ook direct zichtbaar is.  Toch zijn dat doelen wat ik nog de komende jaren moet nastreven…

Geef een reactie

