Formulier Werkschouw

Formulier werkschouw

 

 

Jaar 1 periode Januari 2016
Student Esmeray Atak
Studentnummer
Afstudeerrichting Fashion Design
Voorzitter commissie Stephanie Marien

 

Criteria Beoordeling Toelichting
O V G ZG
1. Creërend vermogen: conceptuele, beeldende kwaliteit en onderzoekende ontwerphouding

De student kan authentiek beeldend werk maken, dat voortkomt uit onderzoek en waarin de artistieke visie zichtbaar wordt. Het beeldend werk creëert betekenis en vloeit voort uit de persoonlijke ambitie van de ontwerper.

 

 

 

X

Ik kan goed dingen creeren en de proces tijdens het maken verloopt goed.
2. Kritische reflectie: samenhang jezelf, onderzoek, ontwerpprocessen, de ander

De student kan eigen werk en werkwijze, en die van anderen onderzoeken door het te beschouwen, te analyseren, te problematiseren, te positioneren en te beoordelen.

 

 

 

X

Ik ben kritisch tegenover mijn werk en proces en tegenover andere medestudenten
3. Omgevingsgerichtheid: referentiekader, inzicht werkveld, vakgebied en discours

De student kan zich actief en kritisch verhouden tot de context waarin hij zich met zijn werk bevindt.

 

 

X

4. Vermogen tot samenwerken: meerperspectivisch, interdisciplinair, ondernemende houding

De student kan in een samenwerkingsverband zelfstandig en actief bijdragen aan de totstandkoming van een artistiek product of proces.

 

 

 

X

5. Organiserend vermogen: regie werkprocessen

De student kan een inspirerende en professionele werksituatie opzetten en in stand houden.

 

 

X

Ik kan een goeie werksituatie opzetten maar heb moeite om dit voort te zetten tot het laatste moment.
6. Vermogen tot groei en ontwikkeling: open houding

De student kan zijn eigen werk en werkwijze blijvend ontwikkelen en verdiepen en levert hierdoor een bijdrage aan de ontwikkeling van de professie, het vakgebied, de cultuur en de maatschappij.

 

 

X

Ik ben zeer gemotiveerd tot groei en ontwikkeling en doe me best om dit blijvend te ontwikkelen
7. Communicatief vermogen en presentatie

De student kan zijn ideeën, concepten, werk, werkwijze en artistieke visie verwoorden voor professionals en publiek van binnen en buiten het vakgebied.

 

+ Ik kan mijn werk goed presenteren maar heb nog last met het verwoorden van mij ideeen tijdens het proces.

(bij uitgebreidere feedback: zie vlg blz.)

 

 

 

 

Eindniveau > O / V / G / ZG  VOLDOENDE

 

Geef een reactie

