Joline Jolink

De werkwijze en gedachte van Joline Jolink inspireerde mij heel erg. Het lijkt heel erg op mijn werkwijze omdat ik zelf ook meestal vanuit een standpunt aan het werk gaat. Ik heb vandaag gebeld naar het atelier van Joline Jolink en heb daar meneer Peter gesproken. Ik vroeg of Joline Jolink tijd heeft voor een interview. Hij vertelde mij dat ik het beste hem kon benaderen via mail en heb zijn mail gekregen. Ik heb hem direct gemaild. Nu afwachten op een reactie..

Geef een reactie

