Onderzoeksmethode

Nadat ik de opdracht te horen kreeg ben ik eigenlijk al direct begonnen met een desk research zonder er bij na te denken. Ik begon in de trein al namen op te zoeken van Nederlandse ontwerpers op het internet. Niet alleen modeontwerpers maar ook interieur en product ontwerpers. Ik ben van plan om ook zo verder te gaan met het onderzoek. Gewoon achter de laptop opzoek naar namen. Ik ben van mening dat je voor deze onderzoek het beste op internet namen kan opzoeken. Je komt dan niet alleen op namen van grote ontwerpers, maar ook de minder bekende ontwerpers. Juist zij verdienen de aandacht. Zij hebben namelijk veel te vertellen en te laten zien. Doordat de aandacht naar alle grote ontwerpers gaan, worden de kleinschalige ontwerpers vergeten. Met dit onderzoek wil ik opzoek gaan naar zowel hele grote namen, als hele kleinschalige ontwerpers.

Geef een reactie

