Het interview

Op 22 december 2015  heb ik het interview gehad met Vera de Pont. We hebben afgesproken in een klein koffie zaakje in Rotterdam. Ik moest helaas wel 2 uur lang wachten op haar maar ze had van te voren al aangegeven dat ze wat later kon zijn. Ik was samen met een oud vriendin van mij ernaar toe gegaan. Ik heb er expres voor gekozen om iemand mee te nemen die niet zo veel met mode heeft. Tijdens het interview valt haar andere dingen op dan dat het mij opvalt.  Ik heb ook samen met haar tijdens het interview doorgevraagd naar onderwerpen waar we het op dat moment over hadden.  Het gehele interview is opgenomen. Het was best een lang interview maar achteraf zag ik het niet als een interview. Vera was heel open en spraakzaam. Het leek meer op een gesprek die ik voerde met een bekende.  Ze heeft veel verteld en heb ook veel over haar werk- & denkwijze geleerd.

 

Geef een reactie

