Eindreflectie

Ik heb afgelopen maandag het boekwerk ingeleverd. Het boekje heb ik helemaal zelf in elkaar gezet. Ik heb alles zelf geprint, geknipt en gebonden. Dit om toch dichtbij mijn onderzoek te blijven zoals ik hiervoor heb verteld. Het was een leuke ervaring om opzoek te gaan naar andere ontwerpers en contact met ze te hebben. Het interview was heel inspirerend wat heeft geleid naar verdere onderzoeken.

Het boekwerk achteraf vond ik er goed uitzien, maar ik merkte dat er een paar gebreken waren. Achteraf vond ik dat ik misschien iets uitgebreider kon zijn. Ook merkte ik tijdens het inleveren dat ik vergeten ben om de pagina’s te nummeren. Een domme fout van mij..  Toch ben ik wel trots op mijn boekje omdat ik letterlijk alles zelf heb gedaan.. Ik ben ook vergeten een foto ervan te maken. Zodra ik het weer terug heb zal ik er een foto ervan plaatsen.

Het onderzoek heeft ook geleid naar andere onderzoeken want mij dus heel interessant leek. Ik heb het heel erg naar me zin gehad.  Deze periode is zeker beter verlopen dan de vorige. Ik ben zeker gemotiveerd voor de volgende periode!

Geef een reactie

