Werkschouw..

Afgelopen dinsdag heb ik de werkschouw gehad. Dat houd in dat ik al mijn werk wat ik heb gemaakt het afgelopen half jaar, ga presenteren in 1 presentatie.

Periode 1 is beter gegaan dan periode 2 voor mij. Ik had besloten om het eerlijk toe te geven. De eerste zin in mijn inspiratieboek is ook: Sometimes the truth won’t make you happy, so i’m not gonna lie. Dit is mijn levensmotto en wilde dit ook duidelijk maken tijdens mij presentatie. Dit vonden de docenten tijdens de beoordeling ook zo goed van mij. Ik zag zelf mij fouten, maar ik kon ze presenteren, en was hier niet bang voor.  Ze vonden dat ik mijn proces en ontwikkeling goed onder woorden heb gebracht. Dit hoor ik wel eens vaker bij presentaties. Dit komt meestal omdat mensen een ander beeld van mij hebben. Normaal gesproken ben ik een rustig persoon die het niet nodig vind om in het middelpunt te staan.  Hierdoor leren mensen mij niet heel goed kennen. Ik ben namelijk best wel een spraakzaam persoon. Dit komt dan naar voren tijdens presentaties..

 

 

20160117_18491420160117_185004

Geef een reactie

