Feedback Individuele beoordeling

Een poosje geleden heb ik de beoordelingen gehad van mijn vakken. Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Ik heb tijdens de beoordeling zowel complimentjes gekregen als kritiek. Hieronder beschrijf ik de feedback die ik heb ontvangen per vak ;

Beeld: Mijn beeldende vermogen is goed. Ik pak de opdrachten goed aan. Toch mag er iets meer lef getoond worden. Het is soms misschien iets te voorzichtig. Advies wat mij is bijgebleven: Nu even goed doorstomen!

Coupe: Bij dit vak heb ik alleen complimenten gekregen dat alles netjes, volgens de regels gebeurt is. Er was een klein foutje bij een patroon, maar dat was niet te voorkomen.

Ontwerp: Periode 1 is beter gegaan dan periode 2. Dit is duidelijk zichtbaar. Het is een beetje slordig. Had een hogere inschatting gemaakt van mij door periode 1. Maar er is wel wat kwaliteit zichtbaar.

Cultuurstudies: Opdracht is juist uitgevoerd. Toch mocht er iets meer diepgang in mijn werk zitten maar er is zeker wel voldoende research.

Ik ben het met al deze feedback eens behalve op de feedback die ik bij het vak beeld heb ontvangen. Dat komt omdat ik duidelijk ontwikkeling heb gezien bij dat vak. De docenten zijn waarschijnlijk een beetje misleid door het feit dat ik een rustig persoon ben en daardoor opdrachten soms te voorzichtig aanpak. Het klopt dat ik een rustig persoon ben, maar bij het vak beeld kom ik zeker buiten mij grenzen en kan ik mijzelf goed uiten.

Geef een reactie

