Back by Back

Het is een tijdje geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog! Ik ben heel druk geweest afgelopen periode.. Maar zoals me moeder altijd zegt: Hard werken wordt beloond! Dat is zeker ook gebeurd. Ik heb mijn best gedaan en alles is goed verlopen. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. De laatste tijd heb ik geprobeerd om zoveel opdrachten naar mijzelf toe te trekken. Zo is het leuker om eraan te werken en werk ik met plezier. Hierdoor pakken de opdrachten goed uit.

Ik heb besloten om dit vooral voort te zetten in periode 4 (ook wel de laatste periode van dit jaar). Ik ben wel zenuwachtig hoe alles gaat verlopen. Soms ook wel onzeker.  Toch probeer ik mijzelf te motiveren door trots te zijn op het werk wat IK verricht. Tuurlijk zullen er altijd mensen beter zijn dan ik. Vandaar dat ik op mijn eigen werk moet letten en proberen mijn eigen werk te ontwikkelen.

Ik ga er met volle kracht tegen aan. Een van mijn eisen deze periode is alles op tijd afmaken. Niet afraffelen maar er de tijd in steken die het nodig heeft. En vooral mijzelf ontwikkelen. Veel breder kijken naar inspiratiebronnen, maar trots zijn op mijn eigen werk.

Ook al haal ik deze periode niet, aan het einde van de periode mag ik dan toch wel trots zijn op mijzelf. Daar gaat het allemaal om!

 

Geef een reactie

