Leerdoelen jaar 2 blok 3

Ook in dit blok heb ik leerdoelen. Ik wil mijn vooral gaan richten op 3 dingen:

  1. Materiaal. Ik ben heel erg geïnteresseerd in materiaal. Mijn eigenlijke doel is om met 3d printer of lasercutter aan de slag te gaan. Als dat past binnen mijn projecten wil ik daarmee aan de slag gaan. Als dat niet mogelijk is, wil ik kijken hoe ik op andere manieren materialen kan bewerken.
  2. Visualisatie. Vorige periode kwam het naar voren dat de docenten vonden dat ik niet visueel genoeg was. Ik wil mijn dus gaan richten op visualisatie van mijn ideeën, concepten en ontwerpen. Dit kan op verschillende manieren. Zowel analoog als digitaal.
  3. Virtual Fashion Design. Ik heb een skillslab virtual fashion design. Hier wil ik mij op gaan richten en goed onder de hand proberen te krijgen.
Geef een reactie

