Research naar positionering

Tijdens mij zoektocht naar inspiratie spiek ik altijd toch wel bij ontwerpers die mij het meeste fascineren. Ik deed hierbij onderzoek naar positionering en concept research door middel van desktop research/bronnen research. Het viel mij hierbij op dat ik ontwerpers interessant vind die met een concept te werk gaan en het presenteren in een performance vorm. Of ik zelf ook goed ben met performances, weet ik niet. Wel inspireert het mij tot het ontwerpen van vormen. Dit leidt weer naar een research van disseminatie.

Geef een reactie

